fbpx
Finspångs Brunnsborrning
FBB startar 2023 med 100% i kundnöjdhet!
OM FBB
pilar vita neråt

Vi är stolta över att kunna presentera ett resultat med 100 procent i kundnöjdhet för hela 2022 inom brunns- och energiborrning till privatpersoner. Ett fint betyg till hela vår organisation som vi känner oss extra stolta över. Tack vare ett konstant gott utfört arbete med hög yrkesstolthet inom alla våra medarbetares ansvarsområden – från planering till färdigställande av våra uppdrag – har vi nått goda resultat.

– Vi har arbetat målmedvetet i många år och fokuserar mycket på vår kundnöjdhet. Gott rykte och nöjda kunder är den bästa marknadsföringen man kan ha, säger David Johansson, VD. Våra kundenkäter sänds ut digitalt till samtliga privatpersoner som vi har mailuppgifter till och som vi utfört uppdrag åt under året. I år landade det på ca 300 utskick med en svarsfrekvens på ca 25 %. Kundenkäterna berör arbeten inom våra verksamhetsområden:

– Oavsett resultat är enkäten viktig för vårt arbete framåt och ingår även som en obligatorisk del genom våra ISO-certifikat inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Vi tar till oss av resultatet och arbetar sedan efter det, för att förbättra det som behöver förbättras.

I kundundersökningen hyllades montörer och brunnsborrare för fint bemötande, ett lösningsorienterat förhållningssätt och väl utförda arbeten.

– Vi är oerhört stolta över resultatet och vill ge lite extra beröm till våra engagerade medarbetare som är våra ansikten utåt till respektive kund och som vi i närtid ska fira med tårta, avslutar David Johansson.

Så här tycker våra kunder om oss:

”Alla jag har pratat med har varit mycket tillmötesgående, positiva och serviceinriktade.”

”Proffsigt i alla led. Tydliga och lösningsorienterade, svarar alltid och har hög kunskapsnivå.”

”En erfaren brunnsborrare kom till mig, som jag fick förtroende för och bestämde att Finspångs Brunnsborrning skulle jag ha.”

”Serviceinriktade”

”Våra grannar som fanns till hands var mycket imponerade av både borrare och montörer, yrkesskicklighet samt bemötande.”